Det Jysk Fyenske Jernbaneselskab - vogne 1862 - 1883
3 kupeer. 2. kl. salon. 2 wc. Bremsekupe med skruebremse. 8 pladser på 2. kl. 20 pladser på 3. kl.
Længde:
8,55 m.
Akselafstand:
3,96 m.
Taravægt:
Antal:
12 stk.
Tegning | Litra | Fabrikat | År | Noter |
M 26 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 681. | |
M 27 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 682. | |
M 28 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 683. | |
M 29 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 684. | |
M 30 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 685. | |
M 31 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 686. | |
M 32 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 687. | |
M 33 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 688. | |
M 34 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 689. | |
M 35 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 690. | |
M 36 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 691. | |
M 37 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 692. |
DSB trafikinformation
Ingeniøren
Blogindlæg: Hvorfor pokker er det så dyrt at bygge ny jernbane?
Politiet øger overvågning: Udvider med 200 nye nummerpladescannere
Teknisk fejl lukker luftrummet i det sydlige Norge
Eksperter dumper jysk vejprojekt til en halv milliard: »Det er en meget dårlig forretning«
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil