Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Bryrup-Vrads er i farezonen

af jaer, 12/11 2015, 22:00 (3114 dage siden) @ Mester

Hvilket viser, at det er grotesk, at en forening baseret på frivillige nu er tvunget til at ANSÆTTE folk, for at kunne komme alt for krævende myndigheder i søgelyset, når de ellers i utroligt mange år har kunnet klare sig.

Og sikkerheden bliver da ikke bedre af, at man nu skal bruge penge på at skrive mange papirer.

/Jan

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Eriksen, 13/11 2015, 10:12 (3114 dage siden) @ jaer

Hvorfor melder trafikstyrelsen ikke bare ud og siger de ikke ønsker veterantog i Danmark, at de personer der driver disse klubber ikke er dygtige nok.
Hvor er DVF m.m. I sådan en situation. Måske det på længere sigt også rammer andre jernbaneklubber.

Kan ikke forstå at veterantogs branchen finder sig i denne behandling, af nogle skrivebords nørder. Der åbenbart stadig ikke ved eller fatter hvad der sker i den virkelige verden omkring dem.

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Gaest, 14/11 2015, 08:34 (3113 dage siden) @ Eriksen

Der er edderman'me også flere herinde, der ikke fatter, hvad der foregår. Men så kan man jo vælge at løbe med en halv vind i stedet for. Det gør journalister for øvrigt også ind imellem.

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Eriksen, 14/11 2015, 11:31 (3113 dage siden) @ Gaest

Så må du jo uddybe hvad det drejer sig om?????????

Bryrup-Vrads er i farezonen

af H N Nielsen, 14/11 2015, 11:57 (3113 dage siden) @ Gaest

Ind imellem?? Mener du ikke altid??

Når vi forklare noget der lyder som det halve, så er det fordi vi læser det hele, hvad journalisten skriver. Desuden "Pynter" journalisterne også lidt på sagerne, nærmest gør dem værrer end de er.

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Mester, 14/11 2015, 13:45 (3113 dage siden) @ H N Nielsen
redigeret af Mester, 14/11 2015, 14:02

Arh, stop nu den "journalisterne ved ingenting - vi ved alt"-kværn. 99 procent af indlæggene her på debatten i forbindelse med diverse veteranbaners manglende godkendelse er bygget på lige dele gisninger og fordomme, mens artiklerne fra Randers Amtsavis - skrevet af en journalist - har skabt klarhed over situationen på MHVJ.

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Allan Støvring-Nielsen, 16/11 2015, 21:20 (3110 dage siden) @ Mester

Journalisterne ligger i det mindste navn til, hvad de skriver!

Allan

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Jørn, 17/11 2015, 06:04 (3110 dage siden) @ Allan Støvring-Nielsen

Mester lyder altså federe end Journalist Henrik Lund :-)

Bryrup-Vrads er i farezonen

af Mester, 17/11 2015, 12:59 (3110 dage siden) @ Jørn

Hvad rager det da dig, hvad jeg kalder mig? Du rutter da ikke ligefrem selv med oplysningerne. I Danmark er der næsten 10.000, der må døje med at hedde Jørn, så hvem er du egentlig?
Nå, men min erfaring siger mig, at når andre "debattører" går efter budbringeren, er det fordi , han ramte en øm tå, mens der ikke var noget at udsætte på budskabet, der som bekendt var, at Randers Amtsavis har bidraget med at belyse sagen om Mariagerbanen. Hvad har du bidraget med Jørn?

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak