Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

CTC-Fjernstyring (Jernbanen i dag)

af Andreas Buus @, København N, 18/11 2015, 21:52 (3124 dage siden) @ Jens V

Hej Jens,

Du må undskylde min lidt korte tålmodighed;-) Jeg tænkte at din email adresse nok ikke var gyldig længere eftersom det er nogen år siden jeg skrev til dig sidst.
- Håber din udflugt gik godt trods forstyrrelser på email'en fra en ivrig Kjøvnhavner :-)

Helt enig, det er et stort projekt. Til at starte med fokusere vi på Roskilde, samt banen til Holbæk, for at få kodningen, aspekterne, layout samt interface korrekt - Eller så godt som.

Lykkedes dette, vil området formegentlig udvides, samt kodning af "problemer" der kan opstå.
Om det kommer til at ligne forbilledet 100% er jeg stadig i tvivl om, men det er trods alt bedre end ingen ting.

- Og som du også rigtig siger Jens, om 4 år er det nok ligeså meget jernbanehistorie som ledvogtere og arm-signaler. Så derfor skal "arbejdet" laves nu tænker jeg....

Jeg kan forstå at du af forskellige grunde ikke har mulighed for at hjælpe - alligevel tak fordi du alligevel svare på din egen efterlysning ;)

Jeg vil prøve at vedligeholde dialogen med BaneDK mht. at skaffe materiale/data.

Bedste Hilsener
Andreas


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak