Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nu igen.... (belærende indlæg) (Billedegætterier)

af Lars, 9/3 2012, 20:47 (4438 dage siden) @ Steff

Så ved jeg, at nogen vil sige, at jeg jo bare kan springe over og ignorere. Det er nu lettere sagt end gjort og det tager jo også tid, for jeg skal jo lige finde ud af om det er noget jeg vil springe over, ikke sandt?

Kære Steff (og de andre natpissende herrer).

Det kræver næppe den store fyrbøderprøve at regne ud, at når overskriften på et indlæg i kategorien "Billedgætterier" hedder "Gæt en gangtunnel", så skal man prøve at gætte noget med en gangtunnel.

Så hvis man ikke gider gætte placeringen af gangtunneler, åbne eller lukkede - hvilket jeg har stor forståelse for - så kan man bare gå videre til næste indlæg uden at "åbne".

Jeg har ikke den store interesse, når det gælder DSB-busser eller forgreninger på privatbaner, så jeg bladrer bare forbi.

Det vigtige er, at emnebeskrivelsen er retvisende (jeg har selv syndet her, syv slag med den nihalede) og ikke blot "Se bare her" "nu igen", eller for den sags skyld "På herrens mark", men noget der reelt angiver indholdet, så folk kan sortere.

Og skulle man være så nysgerrig, at man bare ikke KAN gå forbi et indlæg, er det ikke nødvendigvis en fejl ved indlægget, at man bliver skuffet.

En af de kategorier, jeg synes vældig godt om, er "Historier fra min tid som lokomotivfører på Danlink" og lignende gode historiske indlæg, eller faktaoplysende indlæg om det ene eller andet materiel, så meget mere af dem og knap så mange lange belærende indlæg om god forumskik, please.

Kræver dette flere kategorier, så er det ok med mig.

mvh
Lars
Esbjerg
(som endnu kun skal ud en enkelt gang i løbet af natten, selv om efterlønnen står på lur)

låst
1480 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak