Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ØSJK på Lille syd (Jernbanen i dag)

af Nicolai Pulkkinen, sjælland, 7/8 2012, 11:45 (4283 dage siden) @ Johnni Lassen

Hej Allesammen..

I øsjk arbejder vi ihærdigt på vores tog..
desværre er det som i mange andre frivillige foreninger de samme mennesker der skal løse de ting skal laves.. og til jer der ikke er klar over det. fylder øsjk 40 år i år.. vi arbejder meget på at få lavet et godt jubilæumsprogram.. Lørdag den 22. september vil der derfor være åbent hus.. jeg har selv i sidste uge gået og istandsat en texaco tankvogn som har henstået i mange mange år.. nu står den pæn og flot og ny.
Johnni og Allan tager virkelig nogle flotte billeder.. og vi skammer os i jernbaneklubben over vores stålvogns tog.. Både CL CLE Og M8.. vi er stadig igang med vores Halbyggeri som vi glæder os meget til at kunne fremvise. men jeg kan forsikre jer alle sammen om at der i ØSJK snart sker noget med vores stålvogns tog.. vi var 5 mennesker i starten af juli der fik ryddet en hel del op på vores plads flyttet tog ryddet op og det tog 7 dage.. som vi hev ud af vores ferie for at gøre en forskel..

når Villy skriver at det ser forfærdeligt ud vil jeg bare opfordre ham til at melde sig ind i klubben og komme ned og hjælpe med vores stålvogne så de kan stå flotte og pæne..

Med hensyn til M32 så går vi og laver lidt småfejl på den. Og M8 elsker at komme ud på de lange skinner..

vi opdaterer jævnligt vores Facebookside www.Facebook.dk/osjklub
kig forbi og synes godt om

Med venlig Hilsen

Øsjk

Nicolai Pulkkinen

låst
2184 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Sakskøbing Sukkerfabrik
Sakskøbing Sukkerfabrik

Sakskøbing Sukkerfabrik opførtes i årene 1909-10 og der blev etableret et ret omfattende 700 mm smalsporet roebanenet omkring fabrikken. Inden nedlæggelsen af roebanerne i 1966 nåede banerne at blive Danmarks største private jernbanesystem.

Læs mere
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak