Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Y-tog på Odderbanen (Generelt)

af Erik Kjærgaard, 6/12 2012, 21:47 (4171 dage siden) @ Allan Støvring-Nielsen

Hej, Allan.

Posten skulle selvfølgelig have afleveret til den historiske afdeling.
Jeg har også modtaget forsendelsen fra DJK idag med diverse arrangementer. Der står deri, at redaktionen er afsluttet den 24. november 2012. Og i bladet er der omtalt en hel del arrangementer først i december måned samme år.
Det er muligt, at redaktionen af det udmærkede blad finder det sandsynligt, at informationerne vil nå ud til medlemmerne i tid inden de forskellige arrangementer finder sted.
Jeg kunne blot ønske NOGEN mere realisme fra redaktionens side til, hvad der SKER indenfor udgivelsestidspunktet - i relation til det historiske (som efter min mening ikke LIIIIGE hører til i denne del af DJK's publikationer).

For god orden skyld skal jeg lige anføre, at jeg allerede nu har betalt medleksskabet af DJK for 2013 - og jeg er ganske klar over, at alt arbejdet er på frivillig og ulønnet basis. Men, lidt mere realitetssans kunne være ønskelig:-(


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB EA3009
Faxe Jernbane - FJ
Faxe Jernbane - FJ

Danmarks første privatbane var den smalsporede Faxe Jernbane fra Faxe Kalkbrud til ladepladsen ved stranden, der åbnede i 1864. Banen var i drift helt frem til 1982, hvor lastbilerne overtog transporterne. Her er historien om Faxe Jernbane med fokus på det rullende materiel.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak