Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Enmandsbetjening - Servicenummer giver falsk tryghed (Generelt)

af BoergeOf61, Randers C, 28/6 2013, 16:25 (3961 dage siden) @ Carsten B. Thomsen
redigeret af BoergeOf61, 28/6 2013, 16:51

Dvs. at når de rejsende ved, at klistermærket ikke er det selvklæbende folie værd, som det er trykt på, så drejer det sig mere om ægte utryghed.

Nok snarere pjat. DSBs servicetelefoner bedst kendt for ventetid.

Som daglig pendler mellem Fh-Ab ved jeg, at togførerne har rigeligt at lave på strækningen, både med at hjælpe både turister og herboende, der ikke er så rejsevante og som ikke kan finde deres plads, samt med at håndtere grupper af støjende unge, som der er en del af fra/til Hjørring, håndhæve at Stillezonen vitterligt er en stille zone, hvilket i vidt omfang ikke bliver respekteret her nordenfjords, gøre klar i DSB 1' afdelingen til det større ryk-ind længere sydpå, osv. osv.

Ok. Det kan så blive fx. pendlere, der må løse sådanne opgaver.

Edit: Kan du egentlig ikke bruge bus 973X?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak