Firmaer med private vogne optaget i DSB´s vognpark 1980 - 2021

Kombidan Amba
(Retur til oversigt)
Padborg.

Nummer Fabrikat År Længde Afstand Noter
455 1 050Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 050. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 051Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 051. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 052Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 052. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 053Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 053. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 054Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 054. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 055Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 055. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 056Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 056. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 057Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 057. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 058Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 058. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 059Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 059. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 060Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 060. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 061Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 061. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 062Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 062. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 063Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 063. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 064Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 064. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 065Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 065. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 066Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 066. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 067Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 067. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 068Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 068. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 069Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 069. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 070Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 070. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 071Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 071. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 072Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 072. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 073Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 073. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 074Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 074. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
VLTJ M 4

DSB plakat 1959

DSB plakat 1959
DSB plakat 1959 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen