Kombidan Amba
(Retur til oversigt)
Padborg.

Nummer Fabrikat År Længde Afstand Noter
455 1 050Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 050. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 051Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 051. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 052Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 052. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 053Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 053. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 054Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 054. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Skruebremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 055Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 055. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 056Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 056. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 057Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 057. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 058Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 058. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 059Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 059. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 060Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 060. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 061Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 061. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 062Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 062. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 063Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 063. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 064Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 064. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 065Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 065. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 066Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 066. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 067Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 067. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 068Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 068. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 069Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 069. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 070Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 070. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 071Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 071. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 072Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 072. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 073Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 073. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.
455 1 074Rautaruukki199017,54 m.12,5 m.Købt 1990 fra DSB Sgmns 455 1 074. Bogieakselafstand 1,8 m. Tara 18,5 tons. Trykluftbremse. Må befordre containere og veksellad. 2001 til Railion. Fra 2003 regimenr. 33. Udrangeret 2004.

DSB plakat 1950

DSB plakat 1950
DSB plakat 1950 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Lyntogenes triumftog mod Lillebælt
Lyntogenes triumftog mod Lillebælt
Lars Christensen har været i avisarkivet og fundet tre reportager fra indvielsen af Lillebæltsbroen og indsættelsen af de nye lyntog i 1935. Artiklerne blev bragt i Berlingske Tidende og Randers Amtsavis.


 Læs artiklen 

Danske privatbaner

Læs historien om:
Vestsjællands Lokalbaner A/S
Hectorrail
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Kombidan Amba






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen