Politisk flertal for at bevare tunnelelementfabrikken (Trafikpolitik)

af Poul Brandt @, Nordsjælland, onsdag 23. juni, 2021, 09:06 (123 dage siden) @ Jens Hansen

Typisk vil den være ejet af entreprenøren som har opgaven med at bygge tunnellen. Og normalt skal de fjerne fabrikken igen, når de er færdige.

Så mon ikke der findes en løsning, hvis fabrikken skal bruges efterfølgende.

JH

Det er en del af forundersøgelsen af Kattegatforbindelsen at undersøge de juridiske forhold omkring elementfabrikken i Rødby, så den evt. kan anvendes til Kattegatforbindelsen.

--
Mvh Poul
Nye baner 300 km/t:
- Kbh-Od.-Aarhus 2 x 45 min.
- Kbh-Aarhus via Kattegat 55 min. (Kbh.-Aalb. 2 timer)
Aarhus-Holstebro 1 time (Aarhus-Silkeborg 250 km/t)
Nykøbing - Rødby - Puttgarden 250 km/t
https://www.youtube.com/watch?v=xhQjmU5vH8k


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen