Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kystbanen K22 (Generelt)

af 1993matias ⌂, KH, 31/7 2021, 15:19 (1229 dage siden) @ Stennicke

Hej

Er det rigtig forstået at DSB skal køre Re-tog fra Kystbanen og ud på Sjælland. Og at dette skal ske med EB+DD, siger min far (som er på OBV)

Er her en venlig sjæl det vil give mig et overblik over hvad der skal se med Kystbanen i de kommende år ☺️

På forhånd TAK
Stennicke

Så vidt jeg har hørt, så bliver det 15-minuttersdrift København - Helsingør med hurtigtogene og 30-minuttersdrift med stoptogene til Nivå. ET ser ud til at køre Nivå-turene, mens EB ser ud til at køre Helsingør-turene. De fortsætter så til Roskilde-Ringsted-Næstved!

Jeg har ikke selv set planerne, men har hørt det fra nogen, der har set planerne

--
Mvh Matias Lq
www.tognål.dk - danske slipsenåle og pins med MY, EA, EB, MZ, MA, ME og TME, IC3, IR4, IC4, S-tog SA og MM, Y-tog, Lint 41, IC2 samt fem veterantog. Nu også SJ Rc6 og Snältåget Vectron

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Højbygaard Sukkerfabrik
Højbygaard Sukkerfabrik

Sukkerfabrikken Lolland blev opført i Holeby i 1872. På grund af uheld og en ringe økonomi, gik fabrikken konkurs i 1877 og genopstod med nye ejere som Højbygaard Sukkerfabrik. Her er historien og billederne fra fabrikken med de mange smalsporslokomotiver.

Læs mere

DSB trafikinformation

No feed

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak