Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

er Pr908 køreklar? (Jernbanen i dag)

af karl fut, 14/6 2011, 23:10 (4707 dage siden) @ Filip Gram

jeg beklager hvis nogen følte sig stødt over mit indlæg. ønkser så absolut ikke at træde nogen over tæerne. men hvad angår opfyrings tid og den her efterfølgende debat . så vil jeg lige indskyde at det er jeres egen daglige leder i roskilde der har udtalt dette.. (jeg har det dog via en 3part) som har fået dette af vide af den daglige leder i roskilde . og at måden man varmede den op på var forvarmet vand der blev brugt og man på den måde havde forvarmet maskinen . ideen bag dette er måske god nok .
vil ikke blande mig yderligre i debatten da jeg som sagt ikke ønsker at træde nogen over tæerne, men følte lige jeg blev nød til at give lidt videre alligevel ..
og som sagt jeg har stor respekt for alle jer der lægger en stor indsats for at holde disse herlige maskiner i live det være sig både djk og djm osv. kan jo høre på indlæggende fra bla filip at det er jo folk med stor entusiasme der brænder for dette .
så håber i alle vil blive ved med det i fremtiden så gamle senile "tosser" som mig stadig af og til kan komme ud og få lugten af kul i næseborerne og mindes sin kære "ungdom"

stor hilsen

karl


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak