Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Regeringsgrundlag (Generelt)

af Troldhøj, 4/10 2011, 09:20 (4591 dage siden) @ caprani

Det er rigtigt at IC4 lugter af "nyt tog", men efter min erfaring ikke mere end en ny bil lugter af "ny bil".
Hovedpinen får man ikke af opløsningsmidler, men af en altoverdøvende, konstant og gennemtrængende larm fra ræsonans fra skorstenen og andre dele af toget, der ryster. Faktisk rystede det så meget at jeg havde svært ved at læse teksten på min computerskærm på bordet foran mig. Toget ligger i det hele taget uroligt på skinnerne.

Dertil kommer så alt bøvlet pga. at de ikke kan køre sammenkoblet og diverse nedbrud. Når man erstatter 2 IC3 med 1 IC4 på en i øvrigt fuldt besat afgang, så er der altså ikke plads til alle.

Jeg vil anbefale DSB at lade DSB-International byde ind på trafik i Italien og sende dem derned og køre, så det i det mindste kan gå lidt ud over italienerne.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billederSvenska-lok
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S

Sjællands Odde består primært af sten og grus, som er ført dertil af skiftende havstrømme. I næsten 100 år blev disse materialer gravet ud, knust, sorteret og fragtet bort, og en 600 mm smalsporsbane med både damp- og diesellok spillede en vigtig rolle i et effektivt transportsystem.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak