Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Tosser... (Jernbanen i dag)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 18/10 2011, 20:24 (4577 dage siden) @ ljbanen

Lige et surt opstød. Jeg fik nogen mails fra nogen uden navne og i farten fik jeg dem slettet så jeg så ikke afsender mailsadresse, men der i så en del af jer hos Jernbanen.dk at jeg ikke uploadet de kedlige fotos op og jeg burde få navn istedet for brugernavn, hvad sker der, der var engang jeg var glad for dette forum, men beklager Tommy at fik slettet mailene, så jeg holder pause herfra, og jeg beklager at havde uploadet fotos det skal ikke ske igen.

Som andre allerede har skrevet i denne tråd, så skal du ikke lade dig irritere af en enkelt tosse. Jernbanen.dk´s forum besøges hver dag af næsten 1.500 mennesker, så en (eller nogle få) tosser er billigt sluppet i betragtning af, hvor mange tosser, der findes i dette land.
Hvis andre i forummet modtager anonyme mails på grund af skriverier i forummet, så videresend dem til mig, så samler jeg sammen til en senere dokumentation.
Den dag jeg når frem til billeder fra Lollandsbanen på Jernbanen.dk, så får jeg i høj grad brug for netop dine billeder.

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak