Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Opdeling af forummet? (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 23/10 2011, 15:25 (4575 dage siden) @ Johnni Lassen

Jeg ønsker ikke en opdeling selv om jernbanen i dag, er det første jeg læser.
Det er kun hyggeligt at vi er så mange på et forum og bliver det splittet for meget op taber man måske værdifulde oplysninger for eftertiden. Som jeg har sagt før så er de billeder og video vi laver i dag måske hisorie i morgen og så kommer der jo et nyt spørgsmål, for hvor skal grænsen gå ved en evt. opdeling ? er det 5, 10, 15 år eller mere ?
Nogle tråde er jo allerede i dag blandet med nyt og gammelt og hvor skulle man så opdele en sådan tråd ? så et klart nej fra min side.
Jeg læser stort set alt på jernbanen.dk.

Mvh Johnni Lassen

-----------------------

Spørgsmålet -eller faren- er vel netop, at meget kan gå tabt / går tabt i glemslens tåger på så stort et Forum. Se bare, hvor tit der bliver oprette nye tråde med "gamle" emner, fordi man ikke har set, at det/de har været behandlet tidligere.

En stor del af din frygt for glemsel, kunne vel netop klares ved oprettelse af -måske din egen- hjemmeside, hvilket også kunne være svaret til en tidligere bidragyder: Tom Boye Poulsen.

I øvrigt bliver der jo ikke mindre på Forum - det bliver aller højst mere overskueligt

Erik V. Pedersen
www.evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak