Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Opdeling af forummet? (Generelt)

af martin, 23/10 2011, 21:04 (4575 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy
Først stor stor stor stor ros for jernbanen.dk det må være et enormt arbejde og det kan man kun have den dybeste respekt for.
Jeg er ved at påstå man bliver afhængig af siden ;-)
Jeg kan godt se det med at dele forumet op på en eller anden måde ville være smart men måske det skal være sådan at man selv kan stille sin søgning til det.
Eks hjemesiden finn.no det er en side lidt ala den blå avis med bla biler.
Her kan man selv vælge hvordan siden skal priortere indlægene fks den rækkefølge de er skrevet, ældst/nyest, nyest/ældst, pris stigende og omvendt osv osv osv.
Er det umuligt at lave et system så man selv kan søge eks alle indlæg de sidste antal XX timer.
Indlæg kun om dit og dat indlæg kun om dat og dit osv osv osv.

Jeg læser med stor interesse alle indlæg, jeg har det ikke sådan at hvis jeg har lyst at skabe en ny tråd eller stille et spøgsmål at så går jeg ind og kigger om der evt ar skrevet noget om det først.
Det er der 2 grunde til den første er dovenskab :-( (ja pinligt) men det er nemmere og mere hyggeligt bare at stille sit spøgsmål og vente spændt på svar.
Den anden er jo netop at holde liv i forumet, med den enorme bunke viden om efterhånden alt, kan man jo snart ikke finde på et fornuftigt spøgsmål uden det på et tidspunkt har været vendt og drejet samt analyseret fra stort set samtlige vinkler her på forumet og hvis alle så startede med at gå i opslagsbanken var der nok ikke meget tilbage at skrive på forum om.
Mindre aktivitet giver også færrer besøg og færrer indlæg det er vi jo heller ikke interreseret i vel ?

Jeg syntes også tit man har set et indlæg starte som noget helt andet end det som det så efter mange tråde senere ender med at være og det er tit den forskellige indfaldsvinkel af interresse, historie, viden, nørderi og uvidenhed som bliver blandet sammen til det bedste jernbaneforum på alle plan man kan ønske sig.

Opdeling jo måske, men der skal stadig være muligheden for at os som labre det hele i os stadig får det når vi trykker på forum.
Mvh Martin


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Københavns Frihavns-Aktieselskab
Københavns Frihavns-Aktieselskab

Historien om Københavns Frihavn med fokus på det rullende materiel fra 2-koblede damplokomotiver over Triangel traktorer til tidligere DSB MH rangerlokomotiver. I artiklen er der endvidere links til mange billeder af materiellet.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak