Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Militærtog i dag 12-11-2011, TJENSTLIGT INDHOLD!! (Jernbanen i dag)

af martin, 14/11 2011, 09:53 (4555 dage siden) @ Steff

Jeg vil klart holde med steff
Det er skræmmende at der er nogen der har så lidt moral at de kun ser det som at stille sig op og se 2 MZ 4 med nogle vogne bag efter.
Det er jo slet ikke det det handler om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det handler om hvis man ikke har rent mel i posen, hvor kan man finde oplysninger om emnet i det her tilfælde en militær transport.
Hvad tid er den hvor, er der et mønster i det og er det gentagende gange hvor stopper toget, hvor skal det tankes, skifte mandskab med mere.
Hvad kan man så bruge de oplysninger til.
Lad os nu sige at nogen opdager toget holder i Fredericia i 20 min for at skifte lokoføre og det lige skal overhales af et internationalt person tog.
En ukendt person har skaffet sig adgang til kørplanen den er der måske en der har lækket på jernbanen.dk så ved han toget holder i spor 7 i 20 minutter.
Det er tid nok til at krybe op under en af kampvogene og skaffe sig adgang gennem en af bundlugerne med en nøgle som han måske har købt på Ebay af en værnepligtig der var sur på forsvaret.
Da han jo kender køreplanen ved han at han har 45 minutter inden toget igen standser i Nyborg fordi tundnelen skal være tom inden der køre højrisiko gods igennem den.
Det giver ham masser tid til at sætte sprængladninger rundt omkring de granater der er i kampvognen selv at komme ud og BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMM så havde vi ikke nogen storbelts tunnel mere.
Urealistisk måske, måske ikke døm selv men jeg tror heller ikke der for 11 år siden var ret mange der så for sig, nogen tage 2 flyve maskiner og brage dem ind i et hus.
Morale ! hvis noget er til tjenestebrug er det (togfreak eller ej) klassifiseret og må ikke vidergives til andre end dem som er direkte indvolveret i opgaven.

låst
3202 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak