Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.
Samlet antal brugere:
1.423
Samlet antal indlæg:
16.852
Samlet antal emner:
1.734
Kategorier i alt:
1
Brugere online:
223
Flest online:
577 - 8/04-23, 21:00
Online i dag:
250
Gns. registreringer pr. dag:
1,96
Gns. indlæg pr. dag:
22,73
Gns. emner pr. dag:
2,41
Antal tavler:
7
Nyeste medlem:
Statistik over køn:
Ingen: 1335
Mand: 84
Kvinde: 4
Mand: 84
Kvinde: 4
2023-11-01
1
36
1
103
2023-11-02
4
51
1
118
2023-11-03
2
24
1
104
2023-11-04
1
17
1
111
2023-11-05
0
28
0
94
2023-11-06
7
45
3
140
2023-11-07
3
47
0
130
2023-11-08
3
41
0
114
2023-11-09
4
51
1
107
2023-11-10
3
38
0
121
2023-11-11
1
28
0
113
2023-11-12
2
46
0
105
2023-11-13
1
22
0
110
2023-11-14
2
44
0
141
2023-11-15
2
41
2
165
2023-11-16
3
25
0
120
2023-11-17
2
14
0
109
2023-11-18
3
13
2
111
2023-11-19
1
20
0
111
2023-11-20
3
33
1
121
2023-11-21
5
42
1
146
2023-11-22
0
39
1
139
2023-11-23
5
28
1
112
2023-11-24
0
16
4
111
2023-11-25
1
14
0
99
2023-11-26
1
13
0
127
2023-11-27
0
15
1
120
2023-11-28
3
28
1
139
2023-11-29
2
30
0
117
2023-11-30
1
41
2
163
Asynkronlokomotiver
Tomas Larsson har udarbejdet denne rapport på svensk (i PDF-format) om anvendelsen af asynkrone motorer i danske, svenske og tyske lokomotiver. Under 1977 provkörde den norska statsjärnvägen (NSB) och den danska statsjärnvägen (DSB) en ny lokomotiv type DE 2500.
Læs mereIngeniøren
Blogindlæg: Hvorfor pokker er det så dyrt at bygge ny jernbane?
Politiet øger overvågning: Udvider med 200 nye nummerpladescannere
Teknisk fejl lukker luftrummet i det sydlige Norge
Eksperter dumper jysk vejprojekt til en halv milliard: »Det er en meget dårlig forretning«
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil