Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Danmarks Jernbanemuseum på tærsklen til 2016 (Generelt)

af Jakob Christensen, 20/1 2016, 20:55 (3024 dage siden) @ Danmarks Jernbanemuseum

Men at lave en total ligegyldig replika af Odin det kan I godt finde penge til..

Der vil jeg personligt mene, det var bedre at sætte pengene i et MR/MRD tog.. Det er jo også bare en trofast slider i Jylland, og som heldigvis ikke er udrangeret endnu, så I kan jo nå at blive klogere..

Men måske I skulle overveje hvad der er vigtigt, ting der har kørt i den virkelige verden, eller en kopi af noget der har kørt, men ikke har en disse med den virkelige verden at gøre, netop fordi det blot er en kopi..

Jeg undres over jeres prioriteringer!

( Og ja jeg ved godt jeg stikker hånden i en hvepserede, med alle disse kloge mennesker herinde, alle er velkommen til at have en mening, så længe det er den samme som resten, og nej jeg kan ikke deltage for jeg har ikke evner til det, for mekanik interesserer mig ikke, og derfor må jeg jo ikke have den mening jeg har, kun hvis man er aktiv! )


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Højbygaard Sukkerfabrik
Højbygaard Sukkerfabrik

Sukkerfabrikken Lolland blev opført i Holeby i 1872. På grund af uheld og en ringe økonomi, gik fabrikken konkurs i 1877 og genopstod med nye ejere som Højbygaard Sukkerfabrik. Her er historien og billederne fra fabrikken med de mange smalsporslokomotiver.

Læs mere

Jernbanebøger

Tog, skib og fly

Tog, skib og fly. Pris 320 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak