Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kabeltyveri (Generelt)

af Lars Kongshøj, 28/1 2015, 17:09 (3379 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Sharia-lovgivning burde heller ikke være nødvendig, når der i straffeloven hjemles op til fire års fængsel til "den, som på retsstridig måde fremkalder omfattende forstyrrelse i driften af almindelige samfærdselsmidler".

Ha-ha. Det ville nu ikke genere mig at få delinkventerne stillet op til stokkeslag og pisk i banegårdshallem, hvis de vil vil vedkende sig sharia. Tvivler dog på at de er muslimer. Men lad os lade være med at spekulere på deres baggrund til de er fanget.

...i øvrigt at få fat i gerningsmændene (m/k). I modsætning til politiet er Hjemmeværnet mig bekendt bl.a. uddannet til at varetage større bevogtningsopgaver, med hvad dette indebærer, så måske burde man overveje at lade skatteyderne få noget andet end bare øvelser med løst krudt for deres penge. Ikke at der skal skydes på kabeltyvene; anholdelse og efterfølgende retsforfølgelse er tilstrækkeligt.

Lad os da få jernbane-hjv på banen.

Far er ikke skuffet, far er VRED!

Sidst jeg læste noget fra Magnus Heunnicke var han ikke vred, men pissesur. (Han havde et andet ordvalg). Han har i øvrigt fødselsdag i dag, så hvis man vil give en hilsen, find ham på Fjæsbog.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak