N210

af KimC, 17/2 2018, 08:05 (2261 dage siden) @ Poul Andersen

Hvis banen som makinen er smuttet af er den der går bagerst i første billed, er det et under at den ikke liger på siden. Det ser ud som førerhuset har fået et tryk af tenderens forvæg, evt på vej ned af dæmningen, så den er abenbart kørt need af dæmningen "oprejst". Men den er stadig under damp? Er det fordi den selv skal hjælpe til med at komme tilbage på sporet, evt fordi der bliver lagt et midlertidigt spor ind under maskinen?


I Vejen lå (ligger stadig) et udtræksspor nord for hovedsporene i retning mod Brørup.
Sporet ligger noget lavere end hovedsporene, og det kan muligvis været for enden af dette spor, at N 210 er blevet "parkeret".

Mvh.
Poul.

Ja, deter også rigtigt, det er næppe noget stort problem for en N maskine at rydde en (af datidens) sporstopper ad vejen. Når tenderen kører ned fra sporet vil den stadig banke forvæggen op i førerhuset.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • N210 - jhcn, 16/2 2018, 08:14 [*]
    • N210 - Steffen Dresler, 16/2 2018, 09:01
      • N210 - bl, 16/2 2018, 13:55
        • N210 - UTJ, 16/2 2018, 14:21
    • N210 - 87-Gruppen, 16/2 2018, 11:07
      • N210 - Steffen Dresler, 16/2 2018, 14:48
        • N210 - jhcn, 16/2 2018, 15:05
    • N210 - UTJ, 16/2 2018, 15:25
    • N210 - KimC, 16/2 2018, 19:22
      • N210 - Poul Andersen, 16/2 2018, 22:28
        • N210 - KimC, 17/2 2018, 08:05
    • N210 - shipmik, 17/2 2018, 13:26
      • N210 - Michael Deichmann, 17/2 2018, 14:02
    • N210 - jhcn, 9/4 2018, 14:04
      • N210 - Steffen Dresler, 9/4 2018, 18:24
        • N210 - jhcn, 10/4 2018, 07:53
          • N210 - Svend, 10/4 2018, 09:37
            • N210 - jhcn, 10/4 2018, 09:46

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak