Avatar

Banedanmarks direktør siger op (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂ @, Gribskov kommune, torsdag 05. december, 2019, 18:51 (46 dage siden) @ tgpsen

Hele området omkring Ring 3 - Ring 4 har langt hovedparten af arbejdspladserne og der hopper kæden af når man skal på tværs.

Ja så kan folk jo ikke tage cyklen den vej (duk og væk).

Letbanen er ikke den optimale løsning med dog en mulighed, da den stopper for ofte til at turen fra Glostrup til Ballerup (der vil kræve mindst et skift mere) kan gøres på en fornuftig tid.

Ahh, så ville det nok alligevel være hurtigere at tage Letbanen. Der er pænt langt til Ballerup, Herlev og Gladsaxe fra Glostrup.
Eller den modsatte vej fra Lyngby Station til Brøndby, Glostrup mm. for de der kommer Nord fra.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Lokomotivfabrikker

Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik
I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen