Direkte forbindelser: Fup og fiduser (Jernbanen i dag)
De strækninger, der er med, er jo strækninger, DSB har kørt på indtil for nyligt.
Man har vel ikke haft ressourcer til at rette i det program, der danner "bogen" - eller har glemt det.
De strækninger, der er med, er jo strækninger, DSB har kørt på indtil for nyligt.
Man har vel ikke haft ressourcer til at rette i det program, der danner "bogen" - eller har glemt det.
Hele emnet:
Det Danske Stålvalseværk i Frederiksværk kom i drift i 1942 og har gennem tiden haft et utal af lokomotiver i drift på værkets interne spornet. Lokomotiverne blev indkøbt som skrot og anvendtes indtil de ikke kunne mere, hvorefter de blev omsmeltet i værkets store ovne.
Læs mereBlogindlæg: Hvorfor pokker er det så dyrt at bygge ny jernbane?
Politiet øger overvågning: Udvider med 200 nye nummerpladescannere
Teknisk fejl lukker luftrummet i det sydlige Norge
Eksperter dumper jysk vejprojekt til en halv milliard: »Det er en meget dårlig forretning«
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil