Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

OT: Signaturlæsning? (Trafikpolitik)

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 16/2 2014, 16:33 (3740 dage siden) @ Gjæst

(OT: Det er åbenbart svært for folk herinde at læse signaturen, men jeg hedder altså Jacob og ikke 'Black Thorne'...)


Når dit login-navn er "BlackThorneDK", må du finde dig i at blive kaldt netop det. Du kan ikke forvente at andre læser din signatur (signaturer er som oftest ligegyldigt fyld).

Der er stadig forskel på 'Black Thorne' og 'Blackthorne'...
Mit login navn er betinget af at det enten skal være unikt på alverdens forskellige forummer, eller at jeg skal benytte et nyt login navn hvert sted.. (Det sidste er håbløst at huske, for ikke at snakke om at huske adgangskoder...)

Du bryder dig vel heller ikke om, at blive tiltalt 'Gjæ St'...?
Derudover undrer det mig, at der tidligere har været store diskutioner, om hvorvidt man skulle være anonym eller ej, og jeg så senere tilføjer mit navn i signaturen, og så stadig har problemer.
Jeg har ikke tænkt mig at slette min konto, for at lave en ny, bare for at jeg skal kunne huske et specielt login her på forum. I andre fora er folk ganske tilfredse med at jeg kalder mig 'blackthorne', uden at de behøver at få mere at vide.

(I øvrigt er jeg indehaver af hjemmesiden http://blackthorne.dk/ som jeg også bruger til min email adresse... Ting hænger som regel sammen, og derfor får jeg som regel også altid lov til at bruge 'blackthornedk' som brugernavn, selv på udenlandske forummer, uden at skulle tænke over det... 'Gjæst' er nok også ledig de fleste steder..)

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Jernbanebøger

Amagerbanen på cykel

Amagerbanen på cykel. Pris 260 kr.

Læs mere
Dampvogne ved privatbanerne
Dampvogne ved privatbanerne

En række afsnit fra bogen ´Danmarks Damplokomotiver´ af William Bay udgivet i 1977, er samlet til denne artikel. Den omfatter dampvogne fra Gribskovbanen, Randers-Hadsundbanen, Langelandsbanen og Hornbækbanen.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak