Jernbaneuheld. Løsning + lidt mere.

af Steffen Dresler, 1/11 2014, 08:43 (3472 dage siden) @ Steffen Dresler

Go´morn!

Jeg har lige modtagen en mail, der lyder sådan:

Hej
Der var en Es og en Gs i toget ! På det ene foto ses tydeligt Es-erens barierreplade og hjul og at det ikke er en longboiler !! På et andet foto ses Gs-ens markante kraftige hjulnav og at det ER en longboiler, så det er slet ikke sikkert, at Vamdrup elværk skal nævnes i denne sag !
Mvh
Niels Peder

Jamen, sådan oplyst se på billederne igen og SELVFØLGELIG har han ret:-D !

Så vi kan glemme ALT om ændringer af domen på kedlen. Det man skal se på er, at på det ene lokomotiv, har skærmen til førerhuset lige underkant og bageste kobbelhjul sidder foran dette (Longboiler = Gs)og på det andet lokomotiv, har sidepladen en plads til hjulskærm og kobbelhjulet sidder under denne (IKKE longboiler = Es).

Det giver så straks en masse spørgsmål om informationer om anvendelsen i Vamdrup, hvad Bay har skrevet!

Men det må andre finde ud af. Tak Niels Peder!!!

God lørdag

Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

ContecRailSvenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak