vogne fra Hjørring Privatbaner
C 8 var "kantinevogn" for revalideringscenteret REVA, der holdt til i den nordøstligste del af remisen/værkstedet - som på et tidspunkt brændte. Herefter flyttede REVA til den østlige del af Hjørring.
C 8 var "kantinevogn" for revalideringscenteret REVA, der holdt til i den nordøstligste del af remisen/værkstedet - som på et tidspunkt brændte. Herefter flyttede REVA til den østlige del af Hjørring.
Hele emnet:
Blogindlæg: De små elbiler kommer: Gul charmetrold har taget bilverdenen med storm
Elektriske trailere skal sætte skub i grøn omstilling af den tunge transport
Billige elbiler har været den hellige gral i årevis. Nu er de her
Jernbanen er sårbar: sikkerheden halter i ny trusselsituation
Verdens mægtigste mand hader dem: Alligevel sætter elbilsalget ny rekord
Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.
Læs mere