Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

144 blandede billeder + lidt copyright spørgsmål mv. (Generelt)

af Steff, 27/3 2012, 16:09 (4415 dage siden) @ Jean Henrik

Godeftermiddag Jean Henrik!

Ja, det er s.. ikke let dette hersens copyright. Jeg kan desværre ikke give dig en stående og fastlagt procedure på, hvordan man kontakter billedleverandørerne, hvis man ikke har en stående tilladelse. Det er så opgaven - og dér er der så mange, der springer over og som så efterfølgende får balladen.
Nogle af fotograferne på forum har en "kuvert" når de skriver og den kan man så benytte til en personlig skriv uden at alle andre kan se, hvad man skriver. Ellers er der vel kun at lede, Krak, Google, slægtninge, klubber og foreninger mv. Det gør jeg og det virker i det store hele.
Men jeg er da næsten sikker på, at en forespørgsel her på siden også kan hjælpe. Jeg har da fået sat en forkert navn på en mulig fotograf og blev hjulpet med det rette navn hurtigt. Så det er vel også en mulighed med ældre fotos i dit tilfælde?
Mere kan jeg ikke lige umiddelbart komme i tanker om.

Steff

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Nymølle Skærvefabrik A/S
Nymølle Skærvefabrik A/S

Læs historien om Europas største gravemaskine, 23 hjemmebyggede lokomotiver, 20 kilometer smalspor, en tunnel under Roskilde landevej, Rockwool fabrikken og meget andet godt i denne artikel om Nymølle Skærvefabrik A/S.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak