Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Handlingsplan vedrørende IC4 og IC2 (link)

af Georg Schmidt, 12/5 2011, 12:49 (4734 dage siden) @ Svend Jensen

Man skal køre videre med IC 3 indtil køreledninger til Esbjerg/Aalborg(Frederikshavn) er monteret. IC 3 har den store fordel, at når man først er kommet ind i toget går man overalt i samme højde og ikke som i alt mulig andet materiel op og ned ad trapper hele tiden. IC 3 er simpelthen TOGET, det havde slet ikke været nødvendigt at opfinde det igen, og IC 3 skal for alt i verden ikke ændres.
Når ledningerne er monteret har svenskerne sikkert afprøvet X 55 for os.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
Nymølle Skærvefabrik A/S
Nymølle Skærvefabrik A/S

Læs historien om Europas største gravemaskine, 23 hjemmebyggede lokomotiver, 20 kilometer smalspor, en tunnel under Roskilde landevej, Rockwool fabrikken og meget andet godt i denne artikel om Nymølle Skærvefabrik A/S.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak