Overbygningstyper på Lille Nord i 1960
Kære Svend
Siderne 17-38 giver dog hvilken skinne- og svelletype og hvilke metoder de forskellige overbygninger skal anvende til fastgørelse, skinnestød (svævende eller ikke svævende) have jf. den fastsatte overbygning på strækningen jf. TIB, eller?
Altså Overbygning IV skal have...., overbygning V skal have..... og overbygning VI skal have.....
Der er ikke noget skema, men man kan stykke det hele sammen ved at gennemlæse siderne kontinuerligt og tage de informationer ud man skal anvende for den pågældende overbygning, synes jeg da bestemt.
Med venlig hilsen
Steffen Dresler
NB: Du har ret i, at hvordan det ser ud på stationerne (kunne jo være grusballast hvor strækningerne anvendte stenballast eller omvendt) ses ikke, men strækningen mellem stationernes ind- og udkørsels signaler bør jo være den beskrevne i "Banernes bygning" jf. den valgte overbygning jf. TIB.
Et par billeder fra perioden kan vel hurtigt afgøre hvad?