En lille litreringsmæssig pudsighed!
Det tillæg haves og fik jeg blot ikke set i - før nu. Bremsen ændres fra G = nødbremsegreb, til B, Sa og S = vakuumbremse, skruebremse uden bremsekupé eller hus OG skruebremse i bremsekupé eller hus; altså to forskellige skruebremser med forskellig placering. Og der står jo ganske rigtigt litra I og ikke J.
Mon ikke der i tillægget menes at der fra og med tillægget skal regnes med at vognen udover det nævnte har B og Sa. S og G skal slettes. Vognen havde derefter TL, B, Sa. Nødbremsegrebet (G) før 1933 er nok møntet på trykluftledningen (TL), men bortfaldt, hvis bremsehuset blev fjernet. Kringlet, men logisk.
Ingen kommatering, så jo, måske.
Vognen gik i togene til København (enten Hillerød Andelsslagteri eller mælkespande).
Skål - rigtige togtosser skåler i HJ Hansen Vin
Og ryger pibetobak "MY OWN BLEND" og går i Diesel-bukser.