Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Frederiksværkbanens bogievogne - NYE billeder!

af UTJ, 25/3 2011, 10:00 (4782 dage siden) @ L.H. Jensen

Som sagt; skriv hvad du vil - det er så meget lettere at sidde i sit elfenbenstårn være frelst og bedrevidende end selv at skulle løse opgaverne og udfordringerne ;-)
God weekend!
Mvh
LH

Kære LH

Også god weekend herfra. Du viser netop at jeg ikke er "bedrevidende", for du ved det jo selv. Og som skrevet mange gange, så kender jeg til virkeligheden. min mission var såmænd blot - og det vil den altid være - at fremhæve muligheden for at få noget mere af HFHJ-smagen tilbage til vognen. jeg ved godt at en istandsættelse mange gange svarer til et maleri, da ikke alt kan blive nøjagtig eftergjort.

Jeg sidder ikke i et elfenbenstårn, men ville gerne ;-) Dog synes jeg det er kedeligt at I som leverer løsningerne på opgaver og udfordringer altid går i forsvarsposition i stedet for at tage kritikken til jer. I kunne jo bruge den, for netop det herlige ved at kunne få den helt rigtige, rumlige oplevelse ved gammelt tog, er jo noget som veterantog kan - på MHVJ endda med rigtigt spor under hjulene. Når jeg nævner få punkter er resultatet jo ganske godt - og vognen kom jo ud at køre til trods for en hel del år på Lersøen, udsat for vejr og vind.

Jeg synes f.eks. at dit billede af de afpillede bogier er fine og de vil da være en god illustration af SNNB/HFHJ-modellen til artiklen, hvis de altså må genbruges.

Vh
U


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak