Avatar

København-Odense statskasse mod statskasse? (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂ @, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, mandag 15. april, 2019, 23:25 (10 dage siden) @ mpp

Anyways, hvis SJ kan få fyldt togene op ved et prisniveau der fungerer for dem er der ingen grund til at de ikke skulle kunne få en masse til at vælge dem over DSB. Spørgsmålet er som om de øvrige ting de kan byde på (bistro, andre sæder, etc) er nok til at vinde i et marked med priskonkurrence – specielt hvis man ikke kan have cykler med.


Er der nogen, der vil prøve at forklare mig sammenhængen? Er her ikke tale om, at en udfordrer (ganske vist en svensk skatteyderfinancieret konkurrent) begynder at konkurrere mod den danske statskasse?

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

--
www.thomasbobergnielsen.dk
www.randers-aalborg.dk
www.viborg-herning.dk
www.laurbjerg-bramming.dk
www.sidesporpaafribane.dk
www.havnebaner.dk
www.jernbane-tib.dk
www.sikkerhedsreglement.dk
www.sikkerhedsinstruks.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen