DSB styrer mod undergang! (Generelt)
Michael
Jeg fandt det ikke seriøst forbi udsagnet stod helt alene og var generelle - uden nogen forklaring. "Toget kører aldrig" det ved alle at det ikke er sandt....Og så vil jeg gerne vide hvorfor.
Med de oplevelser som du nu har beskrevet forstår jeg bedre hvorfor du skriver sådan og så ville jeg ikke have reageret..
Nu reagerede Henrik Hansen også på mit indlæg med et eksempel fra Lunderskov til Esbjerg. Jeg kunne ikke vide at det var de tog du refererede til...….. Men sådanne tilfælde er naturligvis ikke i orden.P.Jensen
Der er også en lille misforståelse. Jeg skrev nemlig ikke, at "toget aldrig kører", jeg skrev "...og sørge for, at der ikke sælges billetter til tog, der aldrig kører." Underforstået, er toget aflyst eller mangler vognene, så skal de ikke sælge hverken billet eller pladsbillet dertil. Og som jeg så også skrev i det efterfølgende indlæg, er skaden sket, så sørg for pokker for, at folk i det mindste får et plaster på såret og at man som passager føler, der tages hånd om det. Sådan var det desværre ikke - og følger man DSBs Facebookside, så er jeg langt fra den eneste passager, der er blevet efterladt til selv at finde ud af tingene.
Jeg vil jo gerne toget, men det kræver også, at der er en virksomhed, der gerne vil passagererne! Jeg har mistet troen på, at DSB vil det.