Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

den misforståede kunst. (Generelt)

af T-297, 10/10 2011, 20:33 (4585 dage siden) @ trainlover

Jeg vil nu ikke prøve at få dig til at forstå du er meget alene i denne verden du er gået ind i her.
Da dette forum er meget fuldt med folk der holder af tog og sætter stor pris på rene foto klare lokomotiver og vogne i de farver de nu engang har.
og jeg kan næsten betro dig at skulle det lukkes dig at du med loven bag dig ville få lov til at ud føre hvad du kalder kunst, så ville vi nok være nogle stykker der med den rigtige maling vil hoppe over hegnet om natten og over male toget i de rigtige farver.
men lad os nu sige at DSB gav lov til at nogle kunne få lov til at male.
hvem skal være dommer for hvad der er kønt kunst eller hvad du nu kalder det.
hvad du finder som et godt motiv vil andre helt sikker finde dårligt osv.
Og hvorfor kan det i kaldes for kunst ikke malet i jeres egen stuer eller særlige gallerier hvorfor skal det gå ud over steder hvor man ikke kan vælge fra.
andre kunster får sgu heller ikke bare lov til at smide om sig med hvad de kalder kunst.
Hvorfor skulle du/i.
men ok jeg giver dig plads for der skal være plads til os alle.
det koster DSB ca 8-10000 kr at ny male en s-togs vogn.
lad os nu sige du i 4 dage må have dit maleri sidde på et tog som før det sendes ud lige skal godkendes.
vil du så også lige rydde op efter dig selv. altså betale DSB for at genmale s-toget.
for ja de reklamer der er o toget er ikke kønne men dem der får sat dem op betaler også for de kommer ned igen.

Og lad mig lige sige. hvis du ikke mener du har lysten til at betale for at få toget nymalet efter du er færdig, så gider jeg end ikke læse mere om dine iderer for så tager du ikke din kunst form seriøs.

Brian

låst
3053 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak