Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

den misforståede kunst - tråden er låst (Generelt)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 10/10 2011, 21:54 (4585 dage siden) @ Gerda Sørensen

At se store Telia reklamer over hele toget er ikke noget der gør mig glad, eller godt tilpas.... det får mig heller ikke til at tænke over smukke farver og udtryk.
Når man kører inde i Kbh. ser man mange flotte grafitti malerier langs banen. Man ser også nogle grimme.... men er det ikke sådan, at kunst aldrig vil kunne passe alle?
Det ville være svært, at give nogen lov til at male, for som andre har nævnt, hvem skal så være dommere over det? Men der er dog også "dommere" der bestemmer hvad der skal hænge på vores museer, museer som vi alle betaler til.
Det kunne være dejligt med kunst på udvalgte togvogne, og det kunne være mange forskellige slags - både grafitti og andet. Slip livet løs, det er ikke så farligt!

Hvordan kan det mon være, at "trainlover" og "Gerda Sørensen" har samme ip-nummer?
Hermed låser jeg tråden (og sletter evt. nye tråde om samme emne).

--
[image]

låst
3389 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB ML92

Jernbanebøger

OHJ 38 - Historien om et lokomotiv

OHJ 38 - Historien om et lokomotiv. Pris 210 kr.

Læs mere
Hedeland Veteranbanes lokomotiver
Hedeland Veteranbanes lokomotiver

Her er en oversigt over alle smalsporslokomotiver (damp, benzin og diesel) tilhørende Hedelands Veteranbane (Industribaneklubben). Listen er forsynet med links til lokomotiverne i Jernbanen.dk´s database, hvor data og billeder kan ses.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak