Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kundeservice eller mangel på samme i forb. med automatudkald (Generelt)

af Scharfenberg, 30/5 2016, 12:15 (2888 dage siden) @ andersj

Synes I burde kontakte de respektive virksomheder, så de kan få rettet ind. Nogle gange hjælper det faktisk at gøre opmærksom på problemet til rette instans


Problemerne er så store at en simpel e-mail fra en menig borger ikke vil hjælpe en fløjtende fis. Skriver du så alligvel som menig borger kommer der et standardsvar tilbage og som medarbejder får du at vide at

Ligemeget om man skriver til DSB, Banedanmark eller Rejseplanen får man som menig borger et standardsvar tilbage.
Dengang jeg var ansat i DSB var der også enkelte gange hvor jeg forsøgte at få nogle fejl ændret - det tog uger og mange indvolverede parter før en simpel, men for kunderne væsentlig, fejl blev rettet i Rejseplanen. Så mister man hurtigt lysten og lader blot stå til - så er der også mindre chancer for at få skæld ud for at blande sig.

Ja, ikke alle fejl rettes nødvendigvis så hurtigt, som det kunne ønskes, men de fleste gange, jeg har gjort opmærksom på et problem, har jeg faktisk set nogen tage action.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak