Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MY/MV + MY I og II (Generelt)

af Steff, 26/10 2014, 21:21 (3472 dage siden) @ Oversmeden

Go´aften til Hr. Oversmeden!

Jamen, TUSIND tak for forklaringen, TROR jeg har forstået det. Og så har mange andre sikkert også:-) !

Jeg skal nok lige læse igennem et par gange for helt at forstå.
Men vil det sige, at det viste skema fra T. Andersens bog altså ikke er helt ved siden af, a.h.t. forståelsen for også andre læsere? Men, man bør jo nok også læse teksten i bogen for at få det fulde udbytte af skemaet.

Jeg kan til fulde forstå, at der er anvendt afrundede tal, samt at der er gået galt i byen i HK angivelser i de indledningsvise skemaer fra DSB/NOHAB, der fremkom i midten af 1950´erne og senere.

Men mange tak for et godt svar som jeg er sikker på, at mange andre læsere også er glade for.

Med venlig hilsen og endnu engang tak!

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • MY/MV - Bent Toftgaard, 21/10 2014, 09:30 [*]
    • MY/MV - Steff, 21/10 2014, 10:12
      • MY/MV - Hedegaard, 21/10 2014, 13:03
        • MY/MV - Steff, 21/10 2014, 14:24
          • MY/MV - Morten Flindt Larsen, 21/10 2014, 18:16
            • MY/MV - Bent Toftgaard, 21/10 2014, 20:52
              • MY/MV - Steff, 21/10 2014, 21:11
                • MY/MV - Hedegaard, 21/10 2014, 21:17
                • MY/MV - Bent Toftgaard, 22/10 2014, 08:41
                  • MY/MV - Morten Flindt Larsen, 22/10 2014, 12:16
                    • MY/MV - Stephan Aller, 22/10 2014, 13:12
          • MY/MV - Jørn Johansen, 21/10 2014, 23:27
            • MY/MV - Steff, 22/10 2014, 09:23
          • DTU <> DtH (var MY/MV) - Michael Deichmann, 22/10 2014, 07:06
          • MY/MV - Ove, 22/10 2014, 12:53
      • MY/MV - Poul Andersen, 22/10 2014, 11:11
      • MY/MV - Hans T. Møller, 22/10 2014, 17:00

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak