Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

To gode muligheder, huske udkants sjælland (Trafikpolitik)

af Gæst, 5/8 2015, 16:43 (3189 dage siden) @ Jakob Nielsen

Det er vigtigt at lave en ordenlig tidsplan så alt ikke går i stå og medarbejderne flygter.


Det sker under alle omstændigheder. Ikke samtlige medarbejderne men sikkert omkring halvdelen af den styrke, man har tænkt sig at deportere. Vær dog opmærksom på, at en (stor) del af medarbejderne fortsat skal forblive i København (og Fredericia), nemlig de der har opgaver ude i marken. Der er lidt langt at køre fra Struer til eftersyn af en bro (bare et eksempel) i Espergærde. Og så er der alle de der skal stå for trafikstyring i de to tårne (København og Fredericia) og bagkontorerne (planlægning) - de burde også være sikret mod politikernes våde drømme (andre vil sige fantasier eller vanvid).


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Maglemølle Papirfabrik, Næstved
Maglemølle Papirfabrik, Næstved

Historien om både gamle og nye Maglemølle Papirfabrik i Næstved, der var i drift fra 1875 til 2012. Få her historien om bygningen af den private industrihavn og det store fabriksområde med eget spornet, lokomotiver og vogne.

Læs mere
DSB MZ1408

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak