"Nu bliver IC3-togene opgraderet" (Generelt)

af Steff @, tirsdag 10. juli, 2018, 11:13 (157 dage siden) @ Jens Hansen

Afhængig af ens temperament og syn på det hér DSB skete med IC-3, kan man jo kalde det hvad man vil.
Jeg vil beholde ja-hatten på og ønske tillykke for de rejsende med et halvfyldt glas og DSB for at tage hånd om netop dette vigtige materiel. Og ja, PR-folkene er dygtige, det er deres job og så er det vel ikke forkert det de skriver?

Hvis man ved hvor meget stof der bl.a. lå i vognværkstedet på Centralværkstedet i København i forskellige nuancer og typer, giver det sikkert en forklaring. Man udnytter netop stordriftfordelen når nu vævningen er i gang og det med forventede farver. Det er nemlig BILLIGT og koster ikke når det ruller.

Man har samtidig forbedret apteringen på baggrund af kundeønsker og egne erfaringer fra det kørende personale og teknikere og det vil da være dumt over norm ikke at gøre det når nu proppen er af. Man lytter og afhjælper - prioriterer - hvor det økonomisk er muligt.


Der er jo på ingen måder lagt op til et nyt koncept som dengang med Sølvpilene (de sminkede lig groft sagt), men en opgradering af et eksisterende koncept.


Tillykke til de rejsende og DSB

med venlig hilsen (og skål)

Steffen Dresler

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Fra Vestbanen til Arriva
Fra Vestbanen til Arriva
Pris 207,- kr.
 Læs mere 
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.
 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen