Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

"Ny perron åbner på Hjallese Station" (Generelt)

af nrk, 4/10 2020, 14:05 (1302 dage siden) @ Gæst42

Jeg benytter selv hjallelse st. flittigt (i øjeblikket pga. Corona rejser dog jeg næsten aldrig med tog) og jeg er for det første meget forbavset over at man som andre allerede har nævnt ikke eksproprierede nogle meter mere så man ville kunne skabe plads til evt. fremtidigt dobbeltspor. hvis det bliver aktuelt i fremtiden skal hele stationen bygges om. (kan se folk har linket til artiklerne fra Fyens Stiftstidende)

for det andet er jeg meget forbavset over at man ikke bare kan gå ind i toget fra begge perroner. Den side hvor letbanen er anlagt, og man derved skal tage over broen for at komme til, er der få industri virksomheder og et par villa veje.

den side hvor perronen nedrives har du hjallelse torv, brugsen, og 12 andels boliger i 3 til 5 etager i gå afstand, for ikke at nævne andels bebyggelserne på Jakob Hansens vej.

hvis man er doven kan man jo altid cykle til den rigtige perron til at starte med, men aligevel..

tænker kollektiv trafik skal gøres nemmere hvis folk gerne vil bruge det ? man kan nok godt argumentere for at det er en bagatel men syntes stadig det er træls


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak