Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MR-tog på Nordvestbanen (link) (Jernbanen i dag)

af Ekaeli007, 3/12 2011, 09:34 (4530 dage siden) @ Peter Matros

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad DSB skal gøre, og jeg vil heller ikke virke som jeg er mister klogesen, men jeg vil tillade mig at foreslå at man snarest lejer et par ekstra DD stammer og et ex antal diesel lokomotiver,hvis disse forefindes på markedet, det varer desværre flere år førend det elektrificerede jernbanenet er udvidet hvis disse forfindes på lejemarkedet? Jeg går i øjeblikket på kursus og det jeg hører når almindelige folk taler er DSB s omdømme. folk siger nu stiger taksterne og der er alle de tog der er købt der ikke kan køre, DSB skal have konkurrence siger de. Jeg har ikke givet mig tilkende med mine meninger endnu. Men der skal ske noget snart hvis DSB skal have en fremtid. Personlig er jeg efterhånden ligeglad med om der f.eks. kommer en
filial af Virgin Rail i landet eller hvad, hovedsagen er at vi har et fornuftigt alternativ til langtursbusser og indenrigsflyvning. Jeg ønsker personligt ikke at køre i bus til foreksempel
Ålborg eller flyve til Aalborg, jeg hader ikke flyvning men det er lidt for meget hvis indenrigs trafik skal flyve.

Med venlig hilsen

Bent Jensen
Gadstrup


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Nakskov Sukkerfabrik
Nakskov Sukkerfabrik

Nakskov Sukkerfabrik blev opført i årene 1882-83 og er i dag den sidste overlevende sukkerfabrik på Lolland. Læs her om fabrikken med de tilhørende saftstationer samt det omfattende roebanenet og de mange smalsporede damp- og diesellokomotiver.

Læs mere

Jernbanebøger

Danmark set fra en togkupe

Danmark set fra en togkupe. Pris 300 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak