Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Togfonden DK og jernbane til Billund udskudt igen-igen (Trafikpolitik)

af Ove Nygaard, 6/1 2014, 14:37 (3765 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Forhandlingerne udskydes igen-igen:

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

Jeg læste det godt i den lokale dagspresse, og udover at jeg skal beklage, at Kim Christiansen er kommet til skade og ønsker ham god bedring, kan jeg ikke lade være med at undre mig lidt over, at Danmarks p. t. 3. største politiske parti ikke kan finde en fuldgod reserve at sætte ind i forhandlingerne om det meget vigtige projekt, måske formanden himself, som jo ikke plejer at være mundlam.
Uden at "blande sport ind i det" og komme til at "lyde morsom", kan jeg ikke lade være med at sammenligne situationen med den, som det danske håndboldlandshold for herrer befinder sig i, her knap en uge før EM på hjemmebane med en hel del nøglespillere på skadeslisten. Kunne Ulrik Wilbek finde på at få udsat dette arrangement? :-(

Og så læser jeg lige nu på tekst TV, at Tysklands magtfulde kansler Angela Merkel er kommet til skade ved en skiulykke og må holde sig i ro de næste tre uger. Så nu går Europa helt i stå.:-|

Nu er det vist på tide at sige: Duk og væk. Inden webmaster eller moderatorerne kommer efter mig.:-D

Bedste togfondshilsener

Ove af Erritsø


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Sukkerkogeriet Odense
Sukkerkogeriet Odense

Sukkerkogeriet Odense åbnede i december 1873 som en af de første sukkerfabrikker i Danmark. Sydfynske Jernbaneselskab forestod i starten driften på fabrikken indtil man selv begyndte at indkøbe brugte lokomotiver. Her er historien om Odense Sukkerfabrik.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak