Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Seat61-tog-video Italien-Schweiz - glem flade Danmark og IC4 (Jernbanen i dag)

af Allan Eriksen, 6/7 2012, 14:56 (4313 dage siden) @ Per Hauberg

Det er ikke helt forkert det Per skriver, jeg har også mange gange observeret det samme når jeg er kørt langt med toget i Danmark, vi kan for eksempel nok ikke forhindre at kollegaer taler sammen, og der kan da være mange problemer med firmaet der lige skal løses, også mere eller mindre tvungne ekstravagter, men det skaber lidt irritation hos passagererne i toget hvis de næsten sidder op ad enten førerrum eller tjenesterum i regionaltog.

Jeg kan da tydeligt forestille mig at hvis man betaler ekstra, for at sidde i business eller hvad hedder det nu DSB første, så er man måske ikke så interesseret i at høre om togpersonalets sammenstød med tjenestefordeler eller hvad det nu kan være. Gælder selvfølgelig også i den anden ende af toget, men hvad skal man gøre, vi lever jo i et land hvor man må næsten tale om hvad så helst, vi skal vel ikke have STASI tider i Danmark, men måske en henstilling på tjenestederne at husk lige at der også er passagerer med toget, der måske trænger til fred og ro på rejsen.

venlig god rejse hilsen

Allan


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak