Det billede er da ikke fra Randers men fra Trepilelaagen
Jeg vover at satse på at Trepilelågen er det helt rigtige bud; og det af flere grunde, hvoraf du selv nævner flere:
- Lavere vejstandard svarende til billedet i forhold til Frydenlund.
- Tidligt (1930) etableret automatisk blokanlæg; på billedet ses over venstre frontrude på MY toppen af et daglyssignal.
- Tidligt (1930) etableret automatisk bomanlæg.
- En bom dækker hele vejens bredde, hvilket var tilfældet ved Trepilelågen helt frem til nedlæggelsen jf. Niels' screenshut her fra Danske Skove. Dette var meget usædvanligt ved danske overkørsler indtil for ca. 3 år siden.
- Stiforløbet fra vogterhus til bolig passer med Kortal i modsætning til trappen ved Frydenlund.
- Kombinationen af kontrolsignaler og signalafhængighed var fravalgt allerede ved etablering af linjeblokanlæggene over Fyn, hvilket skete omkring 10 år før Frydenlund fik automatisk linjeblok med daglyssignaler.
Svends beskrivelse her af "Det automatiske Blokanlæg mellem Klampenborg og Skodsborg" nævner ikke noget om kontrolsignaler, men de kan jo være kommet til efter 1930.
Fraværet af krydsmærker på vejsignalerne var standard ved DSBs helbomanlæg (forekommer muligvis endnu), så det siger ikke meget om stedet.
På privatbaner stod overkørselsnummeret ofte på kontrolsignalets baggrundsplade, og billedet i DSB SIR af kontrolsignalet viser ikke noget overkørselsnummer; hverken på baggrundspladen eller på særskilt tavle.
Den eneste lidt mærkelige skygge på billedet er den fra kontrolsignalet umiddelbart foran MY-lokomotivet. Skyggen burde vel kunne ses som 6-kantet på bomhuset?