DSB færdig som operatør af s-tog drift (Generelt)

af Niels Munch @, torsdag 14. december, 2017, 14:19 (307 dage siden) @ Loebsnel

Men mon ikke det bliver et problem hvis resten kører førerløst. Tror ikke på de finder en løsning hvor førerløse og betjente kører på samme infrastruktur.


Det gjorde man i en overgang i Nürnbergs U-Bahn, hvor U3 var automatiseret, og U2 endnu ikke var. På fællesstrækningen var der "Mischbetrieb", indtil U2 var automatiseret, se endv.: https://de.wikipedia.org/wiki/RUBIN - især afsnittet "Besonderheit".

M.v.h.
Niels


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Østre Gasværk
Østre Gasværk
I jernbanekredse er Østre Gasværk mest kendt for sin unikke jernbane og de 3 små engelske sadeltanklokomotiver, der i over 70 år skubbede kulvogne op til de store retortovne. Her er historien om Østre Gasværk med fokus på værkets interne jernbane og det rullende materiel.
 Læs artiklen 

Danske privatbaner

Læs historien om:
Kagerup - Helsinge Banen
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2018 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen