Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

TIB, SIN og SR (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 29/8 2011, 11:46 (4624 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

(...)


Jeg forestiller mig, at I i første omgang vil kunne se det på de tre hjemmesider, idet der ud for de manglende sider vil stå "mangler". I øvrigt lidt i stil med dine glimrende "fællessider", hvor det jo er let og enkelt at se, hvor der er "huller".

Men der går som sagt en rum tid, inden der overhovedet vil være noget at forholde sig til.

(...)


Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen


Hej Thomas.

Ja, --og det måske lige netop de to afsnit jeg ikke helt forstår:

Vi skal se på de tre "sider" hvad Du mangler, men der vil gå en rum tid inden der bliver noget at se. Så bliver det jo ikke nemt at hjælpe, mens Du går en rum tid og mangler materialet ! ! !

Mine "Fællessider" er åbnet med mange og store "huller", netop for at man kan se, hvor der mangler materiale, og hjælp er kærkomment.

Med hensyn til det skrevne om Jernbanemuseet´s evt. deltagelse i sådanne projekter, kunne f. eks. netop Du måske tilknyttes som en af de omtalte frivillige, ulønnede "konsulenter" med udvidet adgang til "Det allerhelligste" som en slags erkendtlighed.


Held og lykke med det.

Erik V. Pedersen
www.evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak