Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Orientekspressen i København 9.-10. og 13.-14. april 2013 (Generelt)

af Steff, 8/4 2013, 22:14 (4036 dage siden) @ Ralph

Ralph

Jeg er glad for at du med dit skriveri har bevist, at du ikke har fattet, hvad det hele går ud på. Ellers vil du ikke skrive som du gør. Men uvidenhed er engang imellem næsten undskyldende for det man skriver.
Hvad DSB, Banedanmark og operatøren er enige om, er ikke omfattet af lov om offentlighed i forvaltningen og dit egoistiske krav om at "har ret til" er ganske og aldeles skudt forbi og desværre meget typisk for tiden. Og i den forbindelse ved du så heller ikke, at det ikke har en (bandeord) at gøre med DSB, de skal sikkert bare køre skidtet. Det er en aftale mellem Banedanmark som infrastrukturforvalter og kunden (VSOE).
Dette er tjenstlige papirer UANSET hvad du og andre mener. Og dette emne har været diskuteret masser af gange før og er ikke til at komme udenom.

Jeg gjorde opmærksomt på, at vores ven genudlagde informationer, der var blevet fjernet en gang p.g.a. et krav og at det nok ikke var smart at udligge dem igen og derved også sætte webmaster i en kattepine.

Selvfølgelig er det da ærgerligt ikke at kende køreplanen når man nu gerne vil fotografere, men det er nu engang tingenes tilstand og dem kan hverken du eller jeg gøre noget ved.

Og at klappe hesten, har gjort det professionelt;-) , hvad har du?

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak