Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Storm på vej (igen) (Generelt)

af Frank Poulsen, 17/2 2022, 20:20 (770 dage siden) @ Flemming Poulsen

Jeg undrer mig nu lidt. Måske er jeg noget gammeldags indstillet, men jeg ville have tænkt, at man ville forsøge at opretholde driften i muligt omfang, og ikke bare på forhånd aflyse en bloc. Det er jo før set, at visse avisers gule breaking news overskrifter har medvirket til at piske en storm op (undskyld, jeg smutter nu)….

Jo, men nu er det jo ikke avisers overskrifter men varsler fra DMI man går efter og man hører jo også hvis passagertog bliver fanget at hvorfor stoppede man ikke. Men jeg synes også umiddelbart det lyder til at være meget sydligt, så man kunne måske have sagt syd for Ringsted i første omgang og svendborgbanen og syd for Lunderskov, eller noget i den stil. Men der skal heller ikke meget til før det ændres. Og ja selv her til morgen i kraftig vind uden at være hård storm var der jo væltet træ/køreledning på kystbanen. Så det er ikke nemme beslutninger er træffe tænker jeg. Mener man for nogle år siden gjorde noget tilsvarende og så kom stormen ik, sidst gjorde man kun udtynding og der blev der store forsinkelser og svært. Sååå tjaaa. Tror det er svært at sige den ene beslutning er mere rigtig end den anden. Ingen har en tidsmaskine.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak