Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC3 udskiftet med MR?! (Generelt)

af Flemming, knivkær Strand, 19/10 2011, 12:03 (4576 dage siden) @ Georg Schmidt

Nej, men jeg kan ikke forstå vi absolut i dag skal have noget materiel der er ringere end det vi i forvejen havde. Jeg tænkte hvorfor disse mennesker der formstøber de "moderne sæder" ikke bare kunne se efter hvordan ældre sæder så ud, og så i det mindste give dem den form, jeg tænker her på rygstøtten. Der er godt nok kommet nogle få millimeter mere skumgummi i Lintsæderne på den nyeste levering, men man finder stadig ingen ordentlig støtte og hvile, når man sidder i disse tog. Måske ansættelse af en sadelmager på disse fabrikker kunne hjælpe.:-D
Mvh
Georg

Da' Georg

Tja, med hensyn til Lint og Desiro togene Der har Arriva, DSB m.fl. jo bare gjort det der bliver råbt så højt om i mange tråde i dette forum, de har har købt en hyldevare og ja her i Danmark er der stor tradition for at skælde alt nyt, hæder og ære fra når det indføres for senere at hyle som en stykket gris når tingene fjernes igen - sådan skal det åbenbart være! Jeg har det ligesom Steff, jeg savner seriøse oplysninger, historiske fakta og saglige debatter.

Venligste hilsner

Flemming


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak