Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Dagens aktindsigt (Generelt)

af Lars Kongshøj, 29/11 2014, 23:16 (3438 dage siden) @ Lars Møller Jensen

Hej navnebroder

Ved du hvad, jeg ville være ked af/ærgerlig over at betale 8,- kr eller et hvilket som helst beløb for meget for en rejse, især hvis det var noget jeg gjorde hver arbejdsdag året igennem. Det kunne få mig til at holde op med at købe billet og kun betale kontrolafgiften når det blev aktuelt og jeg er ellers et ærligt og lovlydigt menneske.

16 kr. Brønderslev-Hjørring retur. Det er jo Rejsekortet der muligvis har snydt DSB for 8 kr. Men beløbet kan vel være korrekt, da der vel skal afregnes efter NT-takster?

Det er ikke os der spilder Banedks (skrevet uden apostrofgenitiv) tid,

OT: Apostroffen skulle netop have været anvendt her, da du tilføjede ejefaldsendelse på en forkortelse. I øvrigt glæder jeg mig til den dag jeg ser ordet "agtindsigt".

Jeg finder et helt rimeligt at man klager/brokker/kværulerer over urimeligheder og dårlige argumenter, som at toget ikke har nogen (angivet) ankomsttid, en påstand som falder på sin egen urimelighed.

Indfind dig på Ekstrabladets kommentarforum, så vil du erfare at alle jernbaneproblemer er DSB's skyld, selv hvis årsagen skyldes Banedanmarks infrastruktur eller at et af Arrivas tog bryder sammen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak