Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Dagens aktindsigt (Generelt)

af Lars Møller Jensen ⌂, Röbäck, Sverige, 29/11 2014, 14:44 (3439 dage siden) @ Lars Kongshøj

Hej navnebroder

Ved du hvad, jeg ville være ked af/ærgerlig over at betale 8,- kr eller et hvilket som helst beløb for meget for en rejse, især hvis det var noget jeg gjorde hver arbejdsdag året igennem. Det kunne få mig til at holde op med at købe billet og kun betale kontrolafgiften når det blev aktuelt og jeg er ellers et ærligt og lovlydigt menneske.

Det er ikke os der spilder Banedks (skrevet uden apostrofgenitiv) tid, men rejsekortet som spilder kundernes tid. Jeg finder et helt rimeligt at man klager/brokker/kværulerer over urimeligheder og dårlige argumenter, som at toget ikke har nogen (angivet) ankomsttid, en påstand som falder på sin egen urimelighed.

Jeg synes det er godt at nogen gør sig besværet og er glad for at et ikke er aktuelt for mig, jeg kvalificerer nemlig ikke til et rejsekort.

Med venlig og let indigneret hilsen
Lars Møller Jensen.

Jeg tror inderst inde at rejsekortet er et reslutat af et rivegilde mellem diverse operatører for man vil jo ikke tro vel i at det er inkompetance hos "systemudviklere).


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


ContecRailBillige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak